Carticica mea cu povesti

In copilarie am citit si eu multe povesti ,literatrura fiind o pasiune de a ta.Interesant este ca am gasit atat o promotie a celor de la libris.ro,si pe acelasi site o carte foarte interesanta care contine  cateva povesti.Acestea sunt:

  1. Punguta cu 2 bani
  2. Alba ca Zapada si cei 7 pitici
  3. Alice in Tara Minunilor
  4. Hans cel norocos
  5. Motanul incaltat
Cartea este recomandata copiilor cu varste cuprinse intre 7 si 10 ani,dar acest lucru nu inseamna ca alti copii de varste mai mari nu le pot citi .Cartea o putem gasi chiar aici:http://bit.ly/2vWiM0s

Pentru alte titluri eu voi mai atasa aici un banner.Este de fapt vorba despre promotia celor de la libris.ro care au acum in stoc carti cu preturi sub 10 lei.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pacienta tacuta-Alex Michaelides

O privire asupra Drepturilor Copilului

Social-democratie si sindicalism